Office

Računovodstveni tim posvećen je pružanju preciznih i pouzdanih računovodstvenih usluga koje zadovoljavaju specifične potrebe klijenata. Kombinirajući stručnost u inženjeringu s visokim standardima u računovodstvu, tvrtka se ističe kao sveobuhvatan partner, pružajući podršku od tehničkih inovacija do preciznog financijskog upravljanja.

Izrada računovodstvene dokumentacije pod kojom se podrazumijeva:

1. Vođenje glavnih knjiga

2. Vođenje pomoćnih knjiga

3. Pisanje računa i e-računa

4. Izvršavanje plaćanja po računima

5. Unos izlaznih i ulaznih računa

6. Knjiženje izvoda, kompenzacija, temeljnica i dr.

7. Provjere knjiga

8. Prijave i odjave radnika na Lani (HZMO)

9. Slanje potrebne dokumentacije određenim nadležnim tijelima vezano za potpore i subvencije

10. Predavanje oglasa u svrhu traženja radnika od strane klijenata

11. Izrada PDV obrasca

12. Obračun plaća

13. Obračun doprinosa

14. Usklađenja s dobavljačima

15. Slanje JOPPD obrazaca na Poreznu

16. Obračun bolovanja

17. Unos novih radnika

18. Podnošenje SNU obrazaca

19. Podnošenje statistike (RAD-1G)

20. Obrada e-Kontrole mirovinskog osiguranja i eMPP-1 obrazaca

21. Izrada ugovora i anexa

22. Podnošenje zahtjeva za refundaciju (bolovanje i troškovi)

23. Arhiviranje i slanje pošte

24. Obračun i knjiženje amortizacije

25. Arhiviranje nabavke i prodaje DI

26. Popunjavanje tablica za kredite i leasing te prikupljanje dokumentacije za isto

Imate projekt?
Pošaljite nam upit.